YENİ ÜRÜN: Mavi El Yapımı Güllerle Süslü Ayna

El yapımı saten güllerim, adeta "paper facesmarkamın imzası gibidir.
Bugüne kadar, bu güllerden belki yüzlerce adet üretmiş olabilirim. :)


Daha önce, farklı renklerde hazırladığım, kalp şeklindeki güllü yastıkların hepsi tükenmişti.
Sonrasında ürettiğim mavi güllerle süslü ayna da tükendi.
Ben de yeniden üretime geçtim, bu yüzden. :)

Bir adet mavi-lacivert ve bir adet de siyah güllerle süslü ayna daha hazırladım.

Mavi olanı, aşağıda görebilirsiniz:

 mavi lacivert dekoratif el yapımı gül ayna

paper faces Ayna, Mavi - Lacivert El Yapımı Güllerle Süslü


 mavi lacivert el yapımı gül ayna ev dekorasyon

"tikucuz.comsitesinde bulunan "paper faces" mağazamdan,
kredi kartınız ile satın almak için:


 mavi lacivert el yapımı gül ayna satın al

Güllerin detaylarını ise; bu fotoğraflarda görebilirsiniz.

Evinizin dekorasyonunu, odanızın atmosferini bir anda değiştirecek,
hem gösterişli hem de romantik bir ayna, kendisi. :)

Bazen sadece 1 adet ürettiğim tasarımlarımı satın alan müşterilerimi kıskanıyorum. :))

Kendi tasarımım diye demiyorum; çok şık oldu. :)

 mavi lacivert el yapımı gül ayna satın al

Eğer, PTT Kargo ile kapıda nakit ödemeli olarak sipariş vermek isterseniz;

 paperfaces tikucuz.com online satış mağaza


e-posta adresim:

pf.paperfaces@gmail.com

Beril Öke Gülen