"paper faces" Müşterilerinden; Pelin Hanım'dan Gelenler

 gelin eldiveni gelinlik eldiveni düğün fotoğrafları

İstanbul'dan sevgili müşterim Pelin Hanım,
evlendikten sonra, beni unutmamış ve bu güzel fotoğrafları göndermiş. :)

 gelin eldiveni gelinlik eldiveni file eldiven

Kendisi, bu çok şık, güpür dantel detaylı gelinliği ile birlikte kullanmak için 
benden özel tasarım bir gelinlik eldiveni sipariş etmişti.

file eldiven

Gelinliği ile uyumlu olması adına; file eldivenin üzerinde; kırık beyaz güpür dantel aplikesi ve inci boncuklar kullandım; hatta Pelin Hanım ile beraber tasarladığımızı bile söyleyebilirim, internet yoluyla. :)

Fotoğraflarını çok sevdim, tüm sosyal medya hesaplarımda paylaştım; tabii ki izin alarak. :)

 file eldiven gelin eldiveni gelinlik eldiveni

Gelinliğine de bayıldım gerçekten, çok zarif bir seçim; 
güpür dantel askı detayları çok şık, tülü, kuyruk bölümü mükemmel..
Saçlarını da tam bu gelinliğin hakkını verecek bir topuzla desteklemiş.
En son dokunuş olarak da; benim tasarımım olan file eldivenler ile kusursuz bir görüntü çizmiş, bence.

Çok tatlı bir çift olmuşlar, kendilerine ömüür boyu mutluluklar diliyorum buradan tekrar,
 yüzleri hep gülsün böyle. :)

Pelin Hanım'ınkine benzer bir topuz çiçeği satın almak isterseniz; aşağıda yer alıyor:

 gelin topuz çiçeği satın al

Gelin Topuz Çiçeği, Kırık Beyaz Güllü, İkili

file eldiven satın al

Eldivene dönecek olursak;
inci boncukların büyüklüğünden, Pelin Hanım, ilk başta biraz tereddütte kalmıştı ama fotoğraflardan görüyorum ki; iyi ki de büyük inci boncuklar kullanmışım çünkü çok güzel bir üçüncü boyut etkisi vermiş, uzaktan bile rahatlıkla seçilebilen bir doku oluşturmuş.

Pelin Hanım'ın inci boncuklarla süslediğim, kırık beyaz file gelin eldiveni tükendi ama bembeyaz file eldivenden satın almak isterseniz; aşağıda yer alıyor.

 beyaz file eldiven satın al

Beyaz File Nikah Eldiveni / Gelinlik Eldiveni


 beyaz file eldiven satın al

Bu beyaz file eldiveni satın almak için:
http://tikucuz.com/dugun-aksesuar/paper-faces-beyaz-file-nikah-eldiveni-gelinlik-eldiveni-P40705066

 beyaz file eldiven satın al

Özel siparişleriniz için e-posta adresim: pf.paperfaces@gmail.com

Eldivenin üzerine talep edilecek süslemeler, ekstra ücretlendirilecektir.

"tikucuz.com" sitesinde bulunan "paper faces" mağazamdan,
kredi kartınız ile satın alabilirsiniz:

Tüm gelin adaylarını beklerim,

Beril Öke Gülen