Özel Tasarım Mavi-Mor Ortancalı Gelin Tacı ve Eldivenler

Bir müşterim, bana internetten ulaşıp, ortanca çiçeklerinden yapılmış bir gelin buketi olduğunu ve ona uygun olarak bir taç yaptırmak istediğini söyledi ve aşağıdaki fotoğrafı gönderdi:

 mavi mor ortanca gelin buketi

Ben de hemen araştırmalara koyuldum; gelin buketinde kullanılan ortanca çiçeklerinin ve güllerin,
 mor saten kurdelenin çok benzerlerini buldum ve tacını hazırladım.

 gelin tacı satın al mavi mor ortanca
"Ortanca" adı verilen bu çiçekleri çok beğenmeme rağmen; tasarımlarımda bugüne kadar pek kullanmamıştım. Bu mor-mavi ortanca çiçeklerini o kadar çok sevdim ki; tacı hazırlarken; bir tane daha aynısından yapmaya ve gümüş (lame) rengi eldivenleri süslemek için de kullanmaya karar verdim.



Gelin tacı ile birlikte ve ya ayrı ayrı olarak kullanılabilecek lame eldivenleri de aşağıda görebilirsiniz:

 gümüş lame saten eldiven satın al mavi mor ortanca


 lame mor mavi ortanca eldiven parmaksız


 tikucuz.com paper faces

Bu ürünleri,
"tikucuz.com" sitesinde yer alan "paper faces" mağazamdan
kredi kartınz ile satın alabilirsiniz:
http://www.tikucuz.com/magaza/paperfaces

 tikucuz.com paper faces online mağaza

PTT Kargo ile kapıda nakit ödemeli olarak sipariş vermek isterseniz;
pf.paperfaces@gmail.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Herkesi beklerim!

Beril Öke Gülen