"paper faces" Müşterilerinden Meltem Hanım'ın Mor Vualeti

 mor vualet nikah şapkası gelinlik şapkası

Gaziantep'ten sevgili müşterim Meltem Hanım, benden "paper faces" markalı bir mor vualet / nikah şapkası satın almıştı. Evlendikten sonra, beni unutmayıp, güzel fotoğraflarını benimle paylaştığı için kendisine çok teşekkür ediyorum. :)

 mor nikah şapkası

Kendisi, hayalindeki gelin şapkası modelini bana internet aracılığı ile anlatmıştı.
Mor gelin ayakkabılarının ve gelinliğinin fotoğrafını göndermişti.
Bu bilgilerden yola çıkarak, ona özel malzemeler alıp, bu mor vualeti hazırlamıştım, ben de.

Puantiyeli tül duvak, küçük mor güller kullanmıştım; vualetinin tasarımında.
Siz de özel sipariş vermek isterseniz; 
bana pf.paperfaces@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

 mor vualet ve gelin buketi

Cesur, güçlü bir kadın portresi çiziyor bence, strapless (askısız) gelinliği, mor vualeti ile birlikte.
Kendi vücudunu iyi tanıyan, karakterli bir imajı var, kesinlikle.

 mor gelin şapkası gelin buketi takım

Meltem Hanım, mor gelin buketi ve gelin ayakkabıları ile kombin yapmış, mor vualetini.
Sıra dışı ve renkli bir karaktere sahip olduğunun göstergesi bence.

 mor vualet mor gelin buketi gelin ayakkabısı

Gelinliğinin etek uçlarındaki detaylar da oldukça şirin görünüyor. :)
Asimetrik bir gelinlik tercih ederek de genç ruhunu vurgulamış, Meltem Hanım.
Çok da güzel taşımış bence gelinliğini; bu boyda etekleri giymek için gerçekten güzel bir bacak yapısına sahip olmak gerekli ki çok şanslı çünkü onda var. :)

 mor gelin buketi

Birbirini çok uyumlu bir şekilde tamamlayan bu güzel çifte bit ömür boyu mutluluklar diliyorum.. :)

 mor paper faces logo tikucuz.com

Ben de mor rengi çok seviyorum ve markamın etiketleri de mor renklidir zaten, bu yüzden.
Mor renkler ile çalışınca; daha mutlu oluyorum, bu yüzden.
Benim gibi mor renk seven birini görünce de seviniyorum. :)

Aşağıdaki ürünleri, "tikucuz.com" sitesinde bulunan "paper faces" mağazamdan,
 kredi kartınız ile satın alabilirsiniz:

 mor gelin buketi satın al

Tüm gelin adaylarını beklerim! :)

Beril Öke Gülen