Özel Sipariş Siklamen Moru Eldiven

Bir müşterimin özel siparişi üzerine; 
"siklamen" çiçeği moru, jarse bir eldiven hazırlamıştım, geçenlerde, sizlerle de paylaşmak istedim.

 siklamen mor fuşya pembe

Renklere isim vermek zor bir konudur, daha önce blogumda değinmiştim bu konuya.
Kimi eflatun der, kimi fuşya..
Orijinal adı; Fransızca olan "cyclamen" çiçeğinin mor tonu; 
bu rengi tarif edebilmek için çok uygun, bana göre.

 mor fuşya pembe siklamen
 
Türkçe'ye "siklamen" olarak çevrilmiş;
hem Türk Dil Kurumu'nun çevrimiçi sözlüğünden hem de Vikipedi'den kontrol ettim, rahatladım. 
Daha önce, birçok yerde, ben de yanlış yazmışım, meğerse. Türkçe'yi ben kurtaracağım sanki! :)

 siklamen mor pembe fuşya

Gereksiz bilgiler ile kafanızı dolduruyorum ama kusura bakmıyorsunuzdur, umarım.
Gün gelir, işinize yarar; "Slumdog Millionaire" tadında.. :)
Her neyse; konumuza dönelim.
Nişanlanacak olan müşterim, siklamen moru elbisesinin aynı renginde bir eldiven sipariş etti,
bana internet yoluyla ulaşıp. Bir de elbisesinin benzerinin fotoğrafını gönderdi:


Yukarıdaki elbiseyle takım olarak, ilk görseldeki eldiveni hazırladım ben de kendisi için.
Sonra da elden teslim ettim, çok da güzel bir yüzü vardı, buradan söylemek istedim. :)
Bir de şöyle bir versiyonunu hazırlamıştım ama o ilk görseldekini beğendi:

 mor fuşya pembe

Siz de böyle farklı renkli bir eldiven arayıp bulamıyorsanız; özel siparişleriniz için
pf.paperfaces@gmail.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Hazır olan renkli modellerden satın almak isterseniz ise;
"tikucuz.com" sitesinde bulunan "paper faces" mağazamdan,
 kredi kartınız ile satın alabilirsiniz:
Herkesi beklerim!

Beril Öke Gülen