Lacivert Güllü, Pudra Tül Eldiven - Özel Sipariş

Bir müşterim, nikah töreninde giyeceği elbisesini, vualetini, ayakkabısını almış,
eldiven arıyorken; internette benim ürünlerime rastlayıp, bana e-posta göndermiş.

Ben de e-postasını görür görmez hemen geri döndüm, kendisine.
Bana seçtiği parçaların görsellerini gönderdi ve hayalindeki eldiveni tarif etti.

 pudra

Vivienne Westwood - Melissa'ların pudra üzerine lacivert fiyonklu modelini tercih etmiş.
Lacivert bir vualet satın almış.

Benim tasarımım olan lacivert vualet modelini ise; aşağıda görebilirsiniz:

 lacivert şapka vualet satın al

Lacivert Kep / Nikah Şapkası, Parlak Boncuklu Fiyonk


Satın almak için:

Sadece, eldiveni eksikti; onu da beraberce tamamladık.
Eldiveni için özel bir renk kombini aradığı için, internette hazır yapılmış olanına rastlaması neredeyse imkansızdı, gerçekten. O yüzden, iyi ki bana denk gelmiş.

Elimdeki şifon kumaşlara baktım hemen. Neyse ki ihtiyacım olan tonlar, mevcuttu.
İki farklı ton lacivert kumaştan, meşhur el yapımı güllerimden hazırlamaya başladım.

 lacivert kumaş

Bu güllerin yapımı gerçekten de çok uzun sürüyor;
o yüzden, eğer sabırlı bir kişi değilseniz; hiç girişmeyin derim. :)
İlk önce daireler halinde kesip kenarlarını tek tek yakmanız gerekiyor ki; kumaşın iplikleri çıkmasın..
Sonra bir araya getirme aşaması da bir o kadar zahmetli.

 pudra eldiven satın al

Ortaya çıkan sonuç, hepsine değdi. Ben çok memnun kaldım, eldivenlerin sahibi de çok beğendi. :)

 pudra eldiven satın al

Bu eldivenin modelini, müşterim başka bir yerden bulup bana örnek fotoğraf göndermişti.

 pudra eldiven satın al lacivert

Gönderdiği örnek eldiven de zaten benim tasarımım gibi görünüyor.

 tül eldiven satın al

Çok uygun birini bulmuştu yani bu eldiven siparişi için, kesinlikle. :)
Bu arada, pudra rengi tül eldiveni mağazalarda da internette de bulmanız çok zor.
Özel yaptırmaktan başka çareniz yok, yani. :)

Siz de farklı renkte eldiven sipariş vermek isterseniz; e-posta adresim:
pf.paperfaces@gmail.com

 pudra tül eldiven dantel fiyonk nişan nikah gelin

Pudra Pembe Puantiyeli Tül Eldiven, İncili, Fiyonklu


Satın almak için:

 lacivert tül eldiven satın al

Lacivert Tül Eldiven, Parmaksız, Fiyonklu


Satın almak için:
http://tikucuz.com/dugun-aksesuar/paper-faces-lacivert-tul-eldiven-parmaksiz-fiyonklu-P52224175

 tikucuz.com online mağaza paper faces

Hazır olan diğer pudra eldivenlerden satın almak isterseniz ise;
"tikucuz.comsitesinde bulunan "paper faces" mağazamdan,
kredi kartınız ile satın alabilirsiniz:
http://www.tikucuz.com/magaza/paperfaces?iw=pudra

 paper faces online mağaza PTT Kargo

PTT Kargo ile kapıda nakit ödemeli olarak sipariş vermek isterseniz;
bana yine, aynı e-posta adresinden ulaşabilirsiniz:
pf.paperfaces@gmail.com

Herkesi beklerim,

Beril Öke Gülen