Kuzey Güney Dizisi - Cemre'nin Gelin Tacı

Dizilerin hayatımızdaki etkisi malum. Beğendiğimiz oyuncuların kullandığı aksesuarların, giydiği giysilerin bizde en çok etki bırakanlarına, bizler de sahip olmak istiyoruz bazen. :)


Bir gelin adayı müşterim, "Kuzey Güney" dizisinde, "Cemre" karakterinin nikah sahnesinde kullandığı çiçekli tacı çok beğenmiş ve benden o tacın bir benzerini sipariş etti. 
Ben de çok beğenmiştim bu arada, laf aramızda. :)


"Onda Gördüm"ün sitesinde, bu tacın fotoğrafları yer alıyormuş ve müşterim de benimle paylaştı;
ben de hemen incelemeye ve daha sonrasında da malzeme araştırmaya koyuldum.


Tacın birebir aynısını yapmak, tasarımcısına haksızlık olurdu, tabii ki.
Kendimce yorumlar katarak, ufak değişikliklerle aynı havayı yakalamaya çalıştım, bu yüzden.


Çiçekleri daha çok, düzenli ve sık kullandım ve arkadaki çiçekli geniş parçayı iptal ettim.
Böylece daha düzgün bir görünüm elde etmiş oldum; bir çember şeklinde.


Gelin tacında kullanmış olduğum güllerden, nikah eldivenine de aplike ettim, 
böylece çok hoş bir takım çıktı ortaya.


Saatler süren uğraşının sonucunda ortaya gerçekten çok güzel bir taç çıktı.
Kocaeli'ndeki yeni sahibine ulaşması için hemen kargoya verdim.
Bugün eline ulaşmış, tam istediği gibi olmuş, çok beğenmiş. :)
Ben de çok mutlu oldum, tabii ki. :)


Şimdilik, sadece onda var bu özel gelin tacından ve eldiveninden ama
sipariş vermek isteyen olursa;
 pf.paperfaces@gmail.com adresinden bana ulaşabilir. :)


Bu arada 15 Ağustos 2019'e kadar katılabileceğiniz, 
kimono ceket hediyeli çekilişime de katılmayı unutmayın!
Çekiliş detayları burada:
Herkesi beklerim,

Beril Öke Gülen