"paper faces" Müşterilerinden; Fatma Hanım'ın Pudra - Ekru Renkli Vualet ve Eldiveni

Yine,  çok tatlı, ruhunun güzelliği, yüzüne vurmuş bir müşterim,
satın almış olduğu, "paper faces" markalı ürünler ile çekilmiş fotoğraflarını,
bana göndererek; beni çok mesut etti. :)

 ekru vualet eldiven takım gelin nikah düğün

Fatma Hanım, nikahına 1-2 gün kala, internetten benim ürünlerime rastlamış 
ve hemen telefon edip sipariş vermek istedi, bana.

WhatsApp sağ olsun; hangi vualet ve eldiven modelinin bu cici elbisesi ile uyumlu olacağına, 
anında fotoğraf  ve fikir paylaşarak, birlikte karar verdik. :)

krem vualet dantel eldiven takım

Elbise, kolye ve ayakkabı seçimlerine de bayıldım, söylemeden edemeyeceğim. :)
Teni ve saç rengi için kusursuz bir seçim olmuş.

Pudra dantel çiçekli, ekru vualet, önceden hazırdı. Sanki, Fatma Hanım'ı bekliyormuş. :)
Elbisesi ile o kadar mükemmel bir uyum içerisinde ki özel yaptırsa; bu kadar olurdu.. :)

 fiyonk puantiye desen tül dantel eldiven nikah için

Eldiven olarak ise; kendisi bu yukarıdaki modeli beğendi ve hem vualetine hem de elbisesine uygun olması için eldivenin fiyonk bölümünü değiştirdik; ince pudra saten kurdeleden fiyonk ve aynı renkli inci boncukla, hem çok uyumlu hem de çok zarif oldu, gerçekten de.

 ekru krem rengi nikah şapkası satın al

Eldivenin son hali de yukarıdaki gibi. 

 paper faces vualet nikah şapkası eldiven takım

Fatma Hanım'a  da bu cıvıl cıvıl görüntüsünü, tatlı gülümsemesini hiç bozmayacağı,
mutluluklar dolu bir hayat diliyorum, buradan. :)

Siz de bu yazıyı okuyan bir gelin adayı iseniz;
bana pf.paperfaces@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Hazır olan ürünlerden hemen satın almak için
"tikucuz.com" sitesinde bulunan "paper faces" mağazamı ziyaret edin:

Beril Öke Gülen