"Signal WHITE NOW Gold" ile Gülüşünüz Parlayan Bir Mücevher!

 signal white now gold diş macunu

Bugün, 
kargodan Fikri Mühim'den günlerdir yolunu gözlediğim "Signal WHITE NOW Gold!" paketim geldi! 

 Bu güzel paketin içinden neler mi çıktı?

1 adet orijinal boy Signal White Now Gold diş macunu,
ve 1 adet Signal Ultra Reach diş fırçası (benim için),
10 adet deneme boyu Signal White Now Gold (denemek isteyen tanıdıklarım için)
10 adet Signal White Now Gold için Gratis'ten %40 indirim indirim kuponu.

 signal white now gold diş macunu

Benim için olan ürünleri hemen denedim tabii ki. :)
Dişlerimin, macunla birlikte, bir anda masmavi olduğunu görünce, şaşırmadım desem yalan olur. :))
Şu ana kadar kullandığım en koyu renkli diş macunu olduğunu söyleyebilirim. :)
İçeriğinde; 3 kat fazla mavi kovarin varmış, o yüzden.
Ulaşılması en güç olan yerlere ulaşabiliyormuş, bu 3 kat fazla kovarin sayesinde.
Cadılar Bayramı kutlamasında da şaka niyetine kullanılabilir, dişlere verdiği renk açısından, o kadar yani. :)

Diş fırçama ve macunun etkisine bayıldım; kesinlikle çok ferah bir his bırakıyor, ağızda.
Keskin bir tat değil; rahatsızlık vermeyen, güzel bir his veriyor.

 signal white now gold diş macunu

Ambalajı da oldukça şık.
Tüketici olarak; ürünün etkisi kadar ambalajı da ilgimizi çekiyor, doğal olarak.
Altın rengi ışıltısı, dikkati çekmesini sağlıyor.