YEPYENİ Tüllü Bereler!

Tüllü bereler, Türkiye'de daha birkaç sezondur moda ama aslında
yurt dışında, çok daha önce trend olmuştu, ben de tüllü bere trendi hakkında ilk yazan kişiyim,
hatta; bu berelerden tasarlayıp, satışa sunan da ilk kişiyim, Türkiye'de.
(Gurur, gurur, gurur..:)) Taklitlerimden sakınınız.

 kafes tüllü siyah bere satın al


 kafes tül bere satın al siyah paper faces

Bu sezon ise; yeni modeller hazırladım. Geçen sezonkiler; puantiyeli tüllüydü.
Bu modeller, kafes tüllü. Biraz daha mı havalı hem de, ne? :)

 Bu tüllü bereleri,
gece kulübüne, işe, okula, toplantıya, arkadaş gezmesine, defileye,... kısaca her yere takabiliyoruz çünkü çok şık görünüyorlar!

 tüllü bere trendi siyah kafes tüllü bere satın al

İlk kafes tüllü bere modellerimi; siyah, antrasit (koyu gri) renkli olarak çalıştım.
Daha sonra; açık gri ve kırık beyaz renk seçenekleri de ürettim.

 kafes tüllü gri bere satın al antrasit paper faces

-Antrasit (Koyu Gri) Bere, Siyah Kafes Tül Duvaklı-

Yukarıda görmüş olduğunuz bere, antrasit renkli versiyonu.

Türk kadınları, genellikle siyah rengini tercih ediyor ama antrasit grisi de çok hoş duruyor, bana göre.

 antrasit gri bere satın al paper faces tüllü bere

Bu berelerden satın almak isterseniz; görsellerin üzerine tıklayın.

 tüllü bere, koyu gri antrasit bere satın al
soğuk kış günlerinde, başınızı sıcak tutarken, 
havanızı basmanızı da sağlayacak türden. :))

 açık gri bere kafes tül duvaklı tüllü bere

Gri Bere, Siyah Kafes Tül Duvaklı


Satın almak için:

 kırık beyaz kafes tüllü bere satın al


Bu güzel, özel tasarım kafes tüllü bereleri,
"tikucuz.com" sitesinde bulunan "paper faces" mağazamdan,
kredi kartınız ile satın alabilirsiniz:


Yurtiçi Kargo ile Türkiye'nin her yerine, 3 gün içerisinde gönderilebilmektedir.

 bere satın al

"Yok, ben kredi kartı kullanmıyorum, acelem de yok, birkaç gün geç gelse de olur." derseniz;
PTT Kargo ile "kapıda nakit ödeme" seçeneği ile bu mağazamdan sipariş oluşturabilirsiniz:


 paper faces ticiz.com online mağaza

"Benim, internetle hiç aram yok, adresimi vereyim, siz bana gönderin." derseniz;
Bunun için de yapmanız gereken; pf.paperfaces@gmail.com adresine,
e-posta göndermek. :)

Satışlarım, sadece internet üzerindendir.

Trendi yakalamak isteyen herkesi, beklerim, sevgiler.. :)

Beril Öke Gülen