Dünyada ve Türkiye'de İlk: Köpüklü Kahve Kreması

Geçtiğimiz günlerde, Fikri Mühim'den, 
Coffee Mate "Köpüklü Kahve Kreması" paketim geldi. :)


Teneke kutu sevdiğimi, biriktirdiğimi biliyorlarmış gibi; 
eflatun rengi, özel bir teneke kutu içerisinde göndermişler,
kahvelerimi. :)

Teneke kutu koleksiyonum ile ilgili, eski yazımı bu linkten okuyabilirsiniz:


NESTLé - Coffe Mate kalp ben. :)


Köpüklü kahvenizi nasıl mı hazırlıyorsunuz?
1 tatlı kaşığı Nescafé Classic üzerine; 3 tatlı kaşığı Coffee Mate köpüklü kahve kreması ekleyerek,
her zamanki gibi kaynattığınız su ile karıştırıyorsunuz.


Ben paketin üzerini okumadan, çay kaşığı ile hazırladığım için ilk kahvem köpüksüz oldu, maalesef. :) Ben ettim, siz etmeyin.. :p


Hem de sadece 32 kalori imiş.


En yakın arkadaşımı, köpüklü kahve kremasını beraber hüpletmek için davet ettim. :)
Yanına; brownie ve zeytinli kekikli kurabiye tabakları hazılardım.
Tavsiye ederim, bir arada nefis oluyor.


Yukarıdaki fotoğrafta görmüş olduğunuz bendeniz,
keyifle köpüklü kahvemi yudumlarken.. :)

Arkadaşım, sosyal medyada fotoğrafının paylaşılmasından pek hoşlanmadığı için onu, buradan paylaşmıyorum. Sohbetimiz, köpüklü kahvemizle daha keyifli hale geldi, teşekkürler NESTLé, Coffe Mate ve Fikri Mühim :)


Sadece arkadaş sohbetlerine değil, internetten alışveriş yaparken; bilgisayar başında geçirilen saatlere de çok güzel eşlik ediyor, bu köpüklü kahve.


Oscar adayı olmuş filmleri izlediğim gecelerde de sinema keyfime eşlik ediyor, kendisi.

Siz de Coffe Mate köpüklü kahve kremasını denerseniz; yorumlarınızı,
#KeyfiKöpürt hashtagi ile @CoffeeMateTR ve @FikriMuhim hesaplarını "mention"layabilirsiniz.

Ben de Fikri Mühim olmak istiyorum diyenler,
pf.paperfaces@gmail.com adresine, yani bana e-posta gönderebilir.
Ben de size davet linki gönderirim.

Fikri Mühim'e üye olduktan sonra, kişisel bilgilerinizin yer alacağı formları doldurup,
seçkin markaların en yeni ürünlerini, ilk önce deneme şansını yakalayabilirsiniz.

Herkese köpüklü kahve kremalı kahveler.. :)

Beril Öke Gülen