"paper faces" Sevgili Müşterilerinden Pınar Hanım'dan Gelenler!

 nikah şapkası satın al

Zaman zaman blogumda, sevgili "paper faces" müşterilerimden gelen görselleri paylaşıyorum. :)

Aradan aylar geçse bile; bazen yeni müşterilerim, filanca hanımın nikah şapkasını ve eldivenini istiyorum, diye mesaj gönderiyor bana, çok mutlu oluyorum. :)

Bu tatlı hanımefendi ise; Pınar Hanım.

Benim tasarımım olan nikah şapkasını ve dantel eldiveni, nikah töreni için tercih etmişti.
Bana görsellerini daha sonra, e-posta olarak gönderdi, çok teşekkür ederim buradan kendisine tekrar. :)

 gelin şapkası eldiveni satın al

Vualeti ve eldivenleri ile çok mutlu görünüyor. :)
Zaten, kullandığınız bir aksesuarın ve ya giysinin öncelikli amacı da; sizi mutlu etmesidir, bence. :)

Bir kızın / kadının kendini en güzel, en mutlu hissetmesi gereken gün de şüphesiz ki; evleneceği gün olmalıdır. Ne de olsa; çocukluğumuzdan beri, toplum tarafından bilinçaltımıza kodlanan bir "en mutlu gün" ve "beyaz gelinlik" mevzusu var. :)

 nikah şapkası nikah eldiveni

Bu özel günleri için benim tasarımlarımı tercih edenlere ayrı bir sempati duyuyorum. :)
Yıllar sonra, nikah-düğün fotoğraflarına baktıklarında, benim tasarımlarım da o fotoğraflarda yaşıyor olacak. :)

Pınar Hanım'ın bu şapkasını ve eldivenini çok beğendiyseniz ve satın almak isterseniz;
aşağıdaki görsellerinin ve ya linklerin üzerine tıklayarak satın alacağınız bağlantıya gidebilirsiniz:

 gelinlik şapkası satın al nikah şapkası

Nikah Şapkası, Kırık Beyaz Güllü, İnci Şeritli


 gelin şapkası gelinlik şapkası

Satın almak için:

 nikah şapkası satın al

Pınar Hanım'ın eldiveni tükendi ama çok benzeri bir modeli, aşağıda görebilirsiniz:


İnci boncuk süslemeli, kırık beyaz kalın saten kurdeleden üretilmiş fiyonk süslemeli, çok tatlı bir eldiven, gerçekten. Sınırlı sayıda stok bulunmaktadır, bilgilerinize.


En çok sevilen ve satılan modellerden olduğu için bazen dantelini bulmakta zorluk çekiyorum,
 o yüzden, nikah tarihiniz çok ileri bir tarihte olsa bile; beğendiyseniz, şimdiden alın derim. :)

 kırık beyaz dantel eldiven satın al nikah eldiveni

PTT Kargo ile kapıda nakit ödemeli olarak sipariş vermek isterseniz; bana pf.paperfaces@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

 kırık beyaz dantel eldiven satın al gelinlik eldiveni

Diğer şapka ve eldiven modelleri için,
"tikucuz.com" sitesinde bulunan "paper faces" mağazamı ziyaret edin:

 paper faces online mağaza tikucuz.com

Kredi kartınız ile satın alabilirsiniz.
Tüm ürünler, Türkiye'nin her yerine, 3 gün içerisinde gönderilir.

Herkese sevgiler! :)

Beril Öke Gülen