TRENDYOL - "Grinin Elli Tonu" Kampanyasından Seçtiklerim!

Geçenlerde, TRENDYOL'un,
 "Trend: Grinin Elli Tonu" adlı bir kampanyasından,

 Trendyol üyelik daveti

bordo bir tulum satın almıştım, hemen de geldi; fotoğrafındaki kadar güzelmiş, üstelik.
Giymek için sabırsızlanıyorum. :)

 bordo kep satın al şapka siyah puantiyeli tül

Yukarıdaki kendi "paper faces" markalı ürünüm olan bordo kep ile birlikte kullanmayı planlıyorum. Tonları ve kumaş dokuları, birbirine çok uyumlu, gerçekten de.
Bir açılışa, davete, partiye falan giyerim artık. :)

Birkaç gün sonra TRENDYOL'a bakarken; aynı kampanyanın tekrar yayında olduğunu gördüm.
Demek ki; aynı isimle tekrar eden bir kampanya.

Kampanyadaki bazı ürünleri gerçekten çok beğendim; denk gelirseniz; bir bakmanızı tavsiye ederim.

 trendyol davet linki

TRENDYOL'a hala üye değilseniz; davet linkimi kullanarak üye olabilirsiniz:

Gelellim başka neleri beğendiğime.. :)

 siyah sırt dekolteli bluz trendyol

Bu siyah sırt dekolteli bluz, çok hoş gerçekten de. Fiyatı da çok uygun.
Aynısının bir de bordo rengi var.

 bordo elbise önden düğmeli trendyol

Bordo önden düğmeli elbise de kesinlikle çok tatlı, hem de feminen. :)
Aynı elbisenin bir de antrasit (koyu gri) rengi var, o da güzel, yine.

 siyah balıkçı yaka triko kazak bluz

Siyah balıkçı yaka ince triko kazak da hem sade hem şık.
Soğuk kış günlerinde, ne giysem diye düşünmeye gerek kalmayacak kullanışlılıkta. :)

 gri kazak ince triko trendyol

Aynı kazağın bir de grisi var ki; bordo ekose etekle bir arada nefis olmuş.
TRENDYOL'un stylisti, başarılı iş çıkarmış. :)

 gri bluz trendyol omuzları açık strapless

Gri, strapless (omuzları açık / askısız) bluz da gece çıkarken giymek için şık bir seçim olabilir.

 mürdüm strapless elbise trendyol

Yine aynı havadaki bu nefis bir mürdüm tonu, omuzları açıkta bırakan elbise de
ilk randevuda, buluşacağınız kişinin aklını başından almak istiyorsanız;
harika bir seçim olacaktır. :))

 siyah elbise trendyol yılbaşı

Siyah puantiyeli tüllü, uzun kollu elbise ise; alın bir kenara koyun,
yılbaşında giyin tadında. :) Benden söylemesi.

 siyah elbise trendyol gotik asimetrik kuyruklu arkası uzun

Gotik stilde giyinmekten hoşlanıyorsanız; arka bölümü; kuyruk detaylı,
bu asimetrik siyah elbise, tam size göre olabilir.
Yine, stylingi çok sevdim; bu çizmeler ve kolye, çok doğru seçim. :)

 siyah derin yırtmaçlı gömlek elbise trendyol

Bu derin yırtmaçlı, siyah gömlek elbiseye tek kelimeyle "bayıldım" ama rahat rahat giyip giyemeyeceğimden emin olmadığım için alamadım. :) Cesareti olan, kapsın derim, enfes bir parça. ;)

 siyah çift yırtmaçlı etek trendyol

Bir de böyle; Angelina Jolie tarzı, çift yırtmaçlı bir siyah maksi etek var, kampanyada.
Yine çok hoş ve dikkat çekici..

 siyah bluz çapraz arkası fiyonklu trendyol

Siyah çapraz bantlı, üst. 
Özellikle, görseldeki gibi, yüksek bel etekler ile giymek için ideal görünüyor.
Arkası; fiyonk yapılarak bağlanıyor, görebildiğim kadarıyla; çok tatlı görünüyor, bence. :)

Aynısının bir de antrasit (koyu gri) tonu var, o da güzel, yine.

 siyah tunik gömlek trendyol

Siyah tunik gömlek de beğendiğim ürünler arasınd, kesinlikle.
Jeanlerin üzerine çekip, hafta sonu gezmeye gitmelik, gece dışarı çıkıp, ortamlarda salınmalık.. :)
Stylingi yine beğendim; söylemeden geçemeyeceğim.. :)
Doğru yıkamalı jean seçilmiş, botlar da kusursuz bir uyum içerisinde.

 bordo tunik arkası düğmeli trendyol

Arkası düğmeli ve bağlama detaylı bu bordo tunik de hem bohem hem de trendy. :)
Havası çok hoş gerçekten de, bulmuşken kapın derim ama sadece Medium (M) beden kalmış.
Önünden çok, arkasını beğendim. :)

Ayrıca, yabancı olduğunu tahmin ettiğim bu modeli de çok beğendim; kampanyada başka modeller de olmasına rağmen; daha çok onun üzerindekileri beğendim; çok güzel taşımış modelleri, bordo ruju da hem ona hem kampanyaya uygun, bir yıldız da makyöze. :)

 siyah ceket trendyol

Bu siyah ceketi de çok sevdim, tam benim tarzım yine, bu geniş ve dökümlü yakaları,
ve verdikleri bohem havayı seviyorum. :)

 siyah panço trendyol

Pançolar, birkaç sezondur çok moda; bu sezon da yine moda.
Henüz, bir tane almadıysanız; bu siyah pançoyu alın derim, bu fiyata kaçmaz. :)

"Kapitone dikişler" de hala çok moda.

 gri mont kapitone dikiş W trendyol

Yine aynı kampanyadaki, bu kapitone dikiş detaylı gri montu da kaçırmayın derim, fiyatı çok uygun.
Bu montlar da birkaç sezondur, çok revaçta. Hem spor hem de şık bir hava veriyorlar.
Görseldeki gibi, siyah güneş gözlüğü ile birlikte kullanmak, iyi fikir olabilir. :)

Benden bu kadar. :)
Kampanyada başka neler var bakmak isterseniz, Trendyol'a üye olup,
kampanyanın tekrarlanmasını bekleyin..

Davet linki için:

Beril Öke Gülen