İnternetten Alışveriş Yaparken Para Kazanmak İster misiniz?

Eveet, bu yazımda, sizlere internetten üzerinden alışveriş yaparken,
birçok siteden nasıl bir miktar para iadesi alabileceğinizden bahsedeceğim.

Benim birkaç aydır kullandığım ve memnun kaldığım bir sistem bu: Artıway.
O yüzden, blogumun değerli takipçileri ile bu bilgilerimi ve deneyimimi paylaşmak istedim.

 Artıway Bonusbay Bonusway

"Artıway" adı verilen, dünya çapında da kullanılan websitesi / sistem aracılığı ile
yüzlerce online alışveriş sitesinde, yaptığınız alışverişlerin bir kısmını, her siteye göre değişen oranlarda, geri alıp, Artıway hesabınızda biriktirebiliyorsunuz. Biriken bonuslarınızın ödemeye hazır alt limiti; 30 TL olduğu zaman, banka hesabınıza aktarabiliyorsunuz.

Ben ilk 30 TL'mi aldım bile, yani; sistemi kullandım, test ettim, onayladım. :)
Evet, bu sistem çalışıyor ve gerçekten ödememi, birkaç gün içerisinde aldım.

 Artıway Bonusbay Bonusway üyelik davet linki

Öncelikle, sizlere, Artıway'e nasıl üye olacağınızdan bahsedeyim.
Artıway'e, aşağıdaki davet linkimi kullanarak kayıt olabilirsiniz:


Yukarıda vermiş olduğum linkten, Artıway sitesini açtıktan sonra, 
sağ üst bölümde yer alan, kırmızı daire içerisine aldığım "Giriş Yap" butonuna tıklayıp,

 Artıway giriş sayfası

açılan pencereden ya "Facebook ile Giriş Yap" seçeneğini seçiyorsunuz 

 Bonusway Facebook ile giriş yap

ya da Facebook kullanmak istemiyorsanız;
pencerenin en altındaki "Buradan kaydol" butonuna tıklıyorsunuz,
üyelik işleminizi tamamlıyorsunuz.

 Bonusbay üye ol giriş yap

Mail adresinizi ve şifrenizi girdikten sonra,
"Koşulları kabul ediyorum" kutucuğunu işaretleyip,
"Ücretsiz Kaydol" butonuna tıklıyorsunuz.

 Bonusway kaydol Artıway

Eveet, tebrikler, artık siz de bir Artıway üyesi oldunuz! :)

Şimdi, Artıway'i nasıl kullanmaya başlayacağınızdan bahsedeyim..

 Artıway Bonusway Bonusbay

Siteye, giriş yaptıktan sonra, sağ bölümde yer alan paneledeki "Ara" bölümüne,
alışveriş yapmayı planladığınız sitenin adını yazıyorsunuz. Örneğin; ben çoğunlukla, Trendyol'dan alışveriş yapıyorum. O yüzden, "Ara" yazılı olan satıra, "Trendyol" yazıp, enter tuşuna basıyorum.

 Artıway Bonusbay Bonusway

Siz de Artıway'e kayıtlı yüzlerce site arasından hangisinden alışveriş yapmak istiyorsanız;
 o satıra, alışveriş sitesinin adını yazarak, kolayca arama yapabilirsiniz.

Trendyol örneğinden devam edecek olursak; karşınıza böyle bir sayfa açılıyor..

 Artıway Trendyol bonus

Bu sayfada, Trendyol sitesinin yapacağın alışveriş üzerinden,
 yüzde kaç para iadesi yapacağını görebiliyorsunuz. 

 Artıway bonus Trendyol

Yukarıda gördüğünüz gibi; Trendyol sitesi, %1,60 oranında para iadesi yapıyor.
Yani; Artıway'i kullanarak, Trendyol'dan 100 TL'lik bir alışveriş yaparsanız;
1,60 TL cebinize geri iade ediliyor. :)

-Peki, bu ücret iadesi, ne zaman hesabınızda görünecek? 
Cevap: 1-2 gün sonra, hatta bazen hemen.

-Bu ücret iadesi, hesabınıza ne zaman kesin olarak eklenecek?  
Cevap: 12-18 hafta. (Trendyol için geçerli)

-Aldığınız ürünü iade ederseniz; ne olacak?
Cevap: Kazandığınız bonus da gider, doğal olarak. Sonra, arkasından el sallarsınız.. :))

Neyse, konudan uzaklaşmayalım.. :) 

Bu sayfayı bulmayı başardıktan sonra, aşağıda gördüğünüz,
"Bonus Al" yazan butona tıklayıp, Trendyol sitesine yönlendiriliyorsunuz.

 Bonusway Trendyol bonus al Artıway

DİKKAT: Trendyol'dan alışverişinizi yapmadan önce, Artıway üzerinden
siteye giriş yaptığınızdan emin olun, sonra üzülmeyin. :)

 Bonusway Trendyol siteye yönlendirme Artıway

Kısa süreliğine, yukarıdaki gibi bir ekran göreceksiniz.
Burada "Beril Öke" yazan yerde, sizin adınız yazıyor olacak.
Bu ekranı gördüyseniz; her şey yolunda gidiyor demektir.

Bu şekilde, Trendyol'a giriş yaptıktan sonra, normal bir şekilde alışverişinizi tamamlıyorsunuz

 Bonusway Trendyol Artıway

Ben Trendyol'daki Mavi kampanyasından bir tişört almıştım, örneğin.
Fiyatı; 29,99 TL idi. 

 Artıway Mavi bonus Trendyol

Bu alışverişi, Artıway üzerinden yaptığım için 0,23 TL para iadesi kazanmışım.
Bu miktarlar için az diye düşünmeyin, damlaya damlaya göl olur. :)
Hem sürekli internet üzerinden alışveriş yapıyorsanız; 
uzun vadede, oldukça kazançlı çıkıyorsunuz, benden söylemesi.

Para iadelerinin süresi, bazı sitelerde uzun, dediğim gibi ama bırakın, bir yandan Artıway hesabınızda, bonuslarınız biriksin. Zaten, ödeme limitine ulaşınca; Artıway'dan mail adresinize bir bilgilendirme maili geliyor ve banka hesap bilgilerinizi girerek, hesabınıza parayı çekebiliyorsunuz.
Yazımın başında belirttiğim gibi, ödemeye hazır olan bonus tutarı, 30 TL alt limitine ulaşınca;
ödeme talep edebiliyorsunuz ve birkaç gün içerisinde banka hesabınızda oluyor.

Tatil, uçak bileti, bilgisayar, telefon, saat gibi daha yüksek tutarlı ürünler satın aldığınızı düşünürseniz; o zaman, alacağınız para iadesi de ona göre artıyor, doğal olarak.

 Artıway markalar

Artıway'de hangi mağazalar var derseniz; 
fikir vermesi adına, birkaç tanesini aşağıda paylaşıyorum; 

Booking.com, Tchibo, Aliexpress, Boyner, Morhipo, Beymen, Trendyol, Gitti Gidiyor, Media Markt, tikucuz.com, D and R, Nike, Mizu, GoDaddy, Tatil.com, Atlas Global, Hotels.com, biletall, Sun Express, hotel.com, hotelz.com, grupfoni, Ucakbileti.com 
bunlardan sadece bazıları.

Bu yukarıdaki siteler dışında, daha onlarca site, Artıway'de.

Ayrıca, benim Artıway davet linkim aracılığı ile siteye üye olarak; 
10 TL hoşgeldin bonusu da kazanbilirsiniz!

Bu kampanya, sadece bana özel, o yüzden, aşağıdaki link üzerinden Artıway'e üye olmanız şart:


Hadi hemen, internetten alışveriş yaparken, para kazanmaya başlayın!

Sevgiler,

Beril Öke Gülen