Krallara layık mübarek!

Şimdi kralların hastalığı ya da hastalıkların kralı deniliyor ya serdar ortaç’ta gut hastası olduğu dolayısıyla neredeyse biiç parti verecek düzeye gelmiş. yeni albümünü çıkarmak ya da çıkarttı ya da ne biliyim ben üzere olan cengiz han uzantılı popçumuz bir programda "biliyomusunuz ben gut hastasıyım ama öğrendim ki tıpkısının aynısı fatih sultan mehmet ve bi sürü padişahta da varmış." Demiş. Bravo serdar bravo sana ne güzel gut hastamızdın sen ortaçya abi. Normal diye adledilen bi insan hastalığının uyduruk tarihsel hikayesi ile gururlanır mı yahu? Algıda saçmalama. (hiçbiyerde saçmalama) Bende de migren var ben de ağrım tuttuğunda şu an dünya üzerindeki birçok insanla tamamen aynı ağrıyı çekiyorum ve bunların içinde birçok ünlü insan olma olasılığı da bihayli katsayıda mevcuttur ki...cümlenin bi noktadan sonra saçmaya sarmasının tek nedeni acaba kimler bölümünde sawyer’ın aklıma gelivermesindendir. Sakin sakin çalışan beyn bir anda gördüğü görüntü karşısında şebeleğe döndü tabi doğaldır evladım. Neyse işte ben böyle mutlu oluyorum o iğrenç ağrıyı çektiğim esnada ama birden mazallah marilyn manson’da aynı anda aynı ağrıyı çekiyorsa benimle diye kendisinden korkunç olmasın korkunç bir duyguya kapılıyorum. Hayır ben saçmalıyorsam serdar ortaçya’ya ne demeli. Peki o zaman birgün kararlaştırıp bişey yapalım ama ne yapacağımızı herbirimiz bilmeyelim sadece bir araya gelip birşey yapma kararında olduğumuzun bilincinde olalım. Ya da ben bi çay demliyim en iyisi.
cadı.com