Marifetbizde.com ve Bukem Kağıtımtrak ile El Yapımı Defter Etkinliği

Geçtiğimiz günlerde, 
yeni açılan, el yapımı ürünlerin satıldığı bir site olan "Marifetbizde.com",
"Bukem Kağıtımtrak" adlı el yapımı defter markası, ortak bir etkinliğe imza attı:

 marifet bizde el yapımı defter workshop

Ben de bu çok eğlenceli "workshop"a davetliydim. :)

Sevdiğimiz kişiler için harika el yapımı defterler hazırladık.
Buket Kağıtımtrak markasının sahibesi, yurt dışından o kadar güzel malzemeler getirtmiş ki; bakmaya, karıştırmaya, oynamaya doyamadık. :)

 marifet bizde el yapımı defter etkinliği

Böyle etkinliklere katılmayı çok seviyorum, gerçekten. :) Sohbet edip, bir yandan çaylarınızı yudumlarken; bir yandan da ortaya birbirinden güzel işler çıkıyor. Bu tip etkinliklerin beni en çok etkileyen tarafı ise; bize aynı malzemeler sunulmuşken; herkesin kendine özgü, farklı bir ürün ortaya çıkarması.

 marifetbizde.com bukem kağıtımtrak

Ben de etkinliğe katılanlara, kendi el yapımı, saten kumaş gül yüzüklerimden hediye ettim. :)
Hanımlar da hemen taktılar, parmaklarına, teşekkür ederim. :)

 marifet bizde el yapımı defter

Workshop öncesinde; hazırlığımı da yapmıştım; defteri hediye olarak hazırlayacağım kişiye özgü görselleri, internetten bulup, çıktılarını alıp, kesip hazırlamıştım. 

 marifetbizde.com el yapımı defter david bowie

2 saat süremiz vardı ama sanırım 4 saate uzamıştı, çay-sohbet eşliğinde. :) Bu yüzden önceden hazırlık yapmış olmam, çok iyi oldu. David Bowie temalı, retro stilde bir defter hazırladım.
Daha sonra, ekstradan eklemek istediğim bazı görselleri de, evde kendim yapıştırdım, artık. Yoksa; Marifet Bizde ofisinde, yatıya falan kalacaktık.. :p

 el yapımı defter kişiye özel

Bukem Kağıtımtrak markasının tasarımcısı, henüz 3-4 aydır bu defterlerden üretiyormuş.
Etkinlik boyunca, bizi o kadar profesyonelce yönlendirdi ki; ben bu işi, yıllardır yaptığı hissine kapıldım. Sanırım, bunda gazetecilik geçmişinin de payı var. Buradan kendisini tebrik ediyor, malzemelerini de bizimle cömertçe paylaştığı için tekrar teşekkürlerimi sunuyorum. :) 
Bukem Kağıtımtrak'ın "Marifet Bizde" sitesindeki mağazasını ziyaret etmek isterseniz:

Gelmeyen hanımlar, çok şey kaçırdı bence. 
Ben hem çok güzel zaman geçirdim hem de ortaya çok güzel bir defter çıktı, bence. :)

Eğer; siz de el emeği ürünler üretiyorsanız; 
Marfiet Bizde sitesine üye olup, ürünlerinizi satışa sunabilirsiniz. 
Ben de site içerisinde, kendi markam olan "paper faces"in bir mağazasını daha açtım; 
zaman buldukça; ürünlerimi ekliyorum:

Böyle güzel workshoplar da devam edecekmiş, bu arada. 
Üye olun, gelin, kim bilir, bir gün karşılaşıp tanışırız belki.. ;)

Herkese sevgiler,

Beril Öke Gülen