Vizon Rengi Vualet / Nikah Şapkası (Özel Sipariş)

 vizon vualet nikah şapkası satın al

Geçenlerde, bir müşterim, bana e-posta aracılığı ile ulaşıp,
nikah töreninde, krem rengi elbise ile vizon rengi ayakkabı giyeceğini ve
onlara uygun bir vualet siparişi vermek istediğini belirtti.

Bir de örnek görsel yollamıştı, ondan yola çıkarak bazı değişiklikler yaptık ve ortaya yukarıdaki sonuç çıktı.

Kafes tülünün renginin değişmesi için kumaş boyası ile boyadım, kendi ellerimle. :)

Vizon rengi krizantem çiçeğin orta bölümünü; 
krem rengi dantel, inci, kristal taşlar ve altın rengi / dore kafes tül ile süsledim. 

Krizantem çiçeğin altına; vizon küçük benekleri olan krem rengi lilyumlar ve yine benekli, 
siyah küçük tüyler ile destekledim. 

Böylece; nikah elbisesinin ve ayakkabısının renkleri arasında bir geçiş sağlamış olduk.

Müşterim bana, ayakkabısının fotoğrafını yollamıştı; rengi tutturmam açısından çok yararlı oldu, tabii ki.
Göndermiş olduğu vualet görseli ise aşağıdaki:

 kafes tül vualet nikah şapkası satın al

Yukarıdaki model gibi; sadece tek gözünü kapatmasını istiyordu; o yüzden tül bölümünü kısa tuttum.

Vizon rengi bir vualet modeli hiç çalışmamıştım daha önce ama yeni şeyler denemeyi severim, o yüzden zevkle hazırladım. Bence; değişik bir gelin olmak isteyen, gelin adayları, vizon rengini tercih edebilir;
çok hoş ve zarif duruyor, bana kalırsa. :)

 vizon elbise nikah gelin nedime düğün

Vizon rengi elbise, ayakkabı ve ya başka bir aksesuar kullanmayı düşünen, tüm gelin adayları / nedimeler,
bana e-posta yoluyla ulaşarak, özel sipariş verebilirler.

 vizon nedime elbise gelin düğün

İnternetten bulduğunuz bir görseli de gönderebilirsiniz, satın almış olduğunuz elbiseyi, ayakkabıyı da.
Elinizde hiçbir görsel yoksa da; tarif etmeniz yeterli. :)

pf.paperfaces@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz. :)

Herkesi beklerim,

Beril Öke Gülen