Papatyalı Gelin Tacı ve Gelin Buketi

 papatyalı gelin tacı gelin buketi satın al

Özellikle, ilkbahar-yaz aylarında ve kır düğünlerinde;
gelin adayları tarafından çokça tercih ediliyor.

İzmir'den sevgili müşterim Selen Hanım'ın da özel siparişi üzerine;
gerçekten çok severek, zevkle çalıştım, bu da ortaya çıkan ürünlere yansıdı, doğal olarak. :)

 papatyalı gelin tacı satın al

Tasarımlarımı hazırlarken; en kaliteli malzemeleri, kumaş çiçekleri kullanmaya çalışıyorum;
bu papatyalar da gerçeğe o kadar yakın ki; neredeyse kokusu gelecek.. :)

 papatyalı gelin buketi satın al

Kendisine sürpriz olarak; gelin buketinin sap bölümünde;
sarı ve beyaz renkli, kadın portreli, cameo aksesuar eklemiştim,
gerçekten bir şıklık kattı ve kendisi de çok beğendiğini söyledi. :)

 cameo kadın portre broş aksesuar

Mümkün olduğu kadar doğal görünümlü malzemeler kullanarak, 
papatyaların gerçekçi havasını desteklemek istedim :)

Buketin etrafında; tül de kullanabilirdim ki genellikle, gelin buketi hazırlayan yerler öyle yapar.
Özellikle tül kullanmadım, o bohem havayı bozmasını istemedim.
Selen Hanım da "İyi ki öyle yapmışsınız." deyince; içim daha da rahat etti. :)

 papatya gelin buketi gelin çiçeği satın al

Aralarda; benim bile gerçek mi acaba diye gözüme yaklaştırarak incelediğim, uzun yeşil otlar 
ve kahverengiye çalan, tomurcuk tadında çiçekler kullandım. :)
Sanki papatya tarlasından az önce toplamışsınız gibi ama en güzel tarafı; yıllar boyunca saklayabilecek olmanız.. :)

 papatyalı gelin tacı satın al

Selen Hanım bana bugün, düğün fotoğraflarını gönderdi,
çok eğlenceli, çok mutlu görünüyor, tacı da çok yakışmış! :)

 papatyalı gelin tacı satın al

Ömür boyu mutluluklar diliyorum, mutlulukları daim olsun.. :)

Müşterilerimden böyle olumlu geri dönüşler aldığımda, çok mutlu oluyorum gerçekten. :)

Özel siparişleriniz için bana ulaşabileceğiniz e-posta adresi:
pf.paperfaces@gmail.com

Diğer gelin aksesuarlarını da
"tikucuz.com" sitesinde bulunan "paper faces" mağazamdan,
kredi kartınız ile satın alabilirsiniz:

Herkesi beklerim,

Beril Öke Gülen