Bekarlığa Veda Partisi!

O hep beklediğiniz büyük gün yaklaştı ve evlenmek üzere misiniz? :)

Düğünden hemen önceki gece, "bekarlığa veda partisi" vermeyi mi planlıyorsunuz?

O zaman size hemen erkek striptizcilerin telefon numaralarını veriyorum, dermişim :p

 erkek striptizci film

Tabii ki,hayır! :))

Ben, bu yazımda sizlere,
 bekarlığa veda partilerinde kullanılabilecek bazı aksesuarlarımı tanıtmak istiyorum.
Görsellerin üzerine tıklayarak, ürünleri satın alabilirsiniz, bu arada. :)

 konuşma balonu el kartı bekarlık sultanlıktır

Satın almak için:

Adetli siparişleriniz için e-posta adresim:
pf.paperfaces@gmail.com


 paper faces online mağaza konuşma balonu satın al

Hazırda olan ürünleri de hemen satın alabilirsiniz.
"tikucuz.com" sitesindeki "paper faces" mağazaman, yeni ürünler çıktıkça, ekliyorum.
Kredi kartınızla satın alabilirsiniz.

Mağazamın linki:
http://www.tikucuz.com/magaza/paperfaces/dugun-davet-organizasyon-1001841

 PTT Kargo ile kapıda nakit ödeme

"PTT Kargo" ile kapıda nakit ödeme yapmak isterseniz; bana e-posta gönderin, lütfen:
pf.paperfaces@gmail.com

Herkesi beklerim! :)

Beril Öke Gülen