Büyük Gelin Şapkaları (Yaz Düğünleri İçin)

Yaz gelinlerinin büyük hasır şapkalar kullanmalarına bayılıyorum, doğrusu. :)
Yurt dışında daha yaygın olan bu trend, yavaş yavaş Türkiye'de de popüler olmaya başladı.

Uçuş uçuş, tül etekli bir gelinlik ile evlenecek gelin adayları için ideal.

Vücudu saran kesimlere sahip nikah elbiseleri ile de güzel bir kontrast sağlıyor, bu büyük şapkalar.

"paper faces" markamın gelin saç aksesuarları bölümü için geçen yıllarda olduğu gibi;
birkaç model hazırladım, beğenilerinize sunuyorum..

Hepsini özenerek hazırladım gerçekten de;
nostaljik kadın portreli, cameo aksesuarlar ile taçlandırdım.

Şapkaların üzerini; inci boncuklar yapıştırılmış güpür dantel çiçekler ile süsledim ki;
hepsi, elde dikilmiştir.

Arka bölümlerinden sarkan; fiyonk yapılarak bağlanan dantel kuyruklar bıraktım.
Çok şık bir hava verdi bence, bu geniş siperlikli, hasır şapkalara. Siz, ne dersiniz? :)

 büyük gelin şapkası geniş siperlik

Nikah Şapkası, Kırık Beyaz Hasır, Tam Siperlik, Cameo -


 geniş siperlikli, hasır şapka gelin şapkası

Hatırlarsanız; Beren Saat de Kenan Doğulu ile evlenirken, benzeri, büyük bir şapka tercih etmişti.


Beren Saat - Kenan Doğulu düğünü ilgili yazımı okumak isterseniz; aşağıdaki bağlantıya tıklayın:

 gelinlik şapkası kırık beyaz puantiyeli duvak

Kendi tasarımım olan kırık beyaz ve krem rengi olarak hazırladığım bu şapkaları,

 puantiyeli tül duvaklı, gelinlik şapkası satın al

"tikucuz.com" sitesinde bulunan "paper faces" mağazamdan,
kredi kartınız ile satın alabilirsiniz:

 büyük gelinlik şapkası gelin duvağı

Yok, ben "PTT Kargo ile kapıda nakit ödemeli" olarak satın almak istiyorum, derseniz;
pf.paperfaces@gmail.com adresine, bana e-posta gönderebilirsiniz.

 tüllü şapka satın al gelinlik şapkası

Bu kırık beyaz şapkalar ile birlikte kullanabileceğiniz dantel ve tül eldiven modellerini de paylaşıyorum ki; gelin adaylarının aklında bir fikir olsun. :)

 kırık beyaz dantel eldiven satın al

-Kırık Beyaz Dantel Nikah Eldiveni, Büyük Fiyonklu-

Satın almak için:

 kırık beyaz tül eldiven satın al

- Kırık Beyaz Tül Nikah Eldiveni, İncili, Saten Fiyonklu -

Satın almak için:

Ekru / krem rengi nikah elbiseleri ve gelinlikler ile kullanmak üzere ise; 
yarım siperlikli, yine cameo aksesuarlı bir hasır şapka modeli hazırladım, aşağıda paylaşıyorum:

 ekru krem hasır şapka gelinlik şapkası

- Nikah Şapkası, Krem Rengi Hasır, Yarım Siperlik, Cameo -


 ekru krem gelinlik şapkası satın al


 puantiyeli tül duvaklı, gelin şapkası krem

Puantiyeli tül duvaklı bölümün üzerinde, 
krem rengi inci boncuklar ile süslü, güpür dantel çiçekler bulunmaktadır.

 krem hasır şapka gelinlik şapkası

Yine, arka bölümünde; krem rengi dantel kuyruk bulunmaktadır.

 büyük gelin şapkası satın al

Bu şapka ile birlikte kullanabileceğiniz krem / ekru dantel ve tül eldivenler de aşağıda yer alıyor:

 ekru dantel eldiven satın al krem rengi

- Ekru Dantel Nikah Eldiveni, Bileği Dantel, Fiyonklu -

Satın almak için tıklayın:

Bu ürünleri, "tikucuz.com" sitesinde yer alan "paper faces" mağazamdan,
kredi kartınız ile satın alabilirsiniz:
http://www.tikucuz.com/magaza/paperfaces/dugun-davet-organizasyon-1001841

Tüm gelin adaylarını beklerim, sevgiler. :)

Beril Öke Gülen