Toni & Guy, Hair Meet Wardorbe!

Fikri Mühim'den gelen TONI & GUY Hair Meet Wardrobe paketim hakkında
bloguma, ne zamandır yazmak istiyordum ama fırsat bulamamıştım..

Paketimden neler mi çıkmıştı? :)


Yıpranmış saçlar için Toni & Guy şampuan, saç kremi, yeniden yapılandırıcı maske 
ve %20 indirim kuponlarım.


Hemen kullanmaya başladım tabii ki TONI & GUY saç bakım ürünlerimi.
Daha uygulama anında bile saçlarım yumuşacık oldu.
Ne kadar kaliteli ürünler olduğunu söylememe gerek yok, herhalde. :)

TONI & GUY Saç Elçileri, bu maskenin kullanımı için bir de ipucu paylaşmış:

"Banyoda saçlarına Yeniden Yapılandırıcı Maske'yi uyguladıktan sonra, kaynar suyla ıslatıp, sıktığın havluyla saçlarını sarıp beklersen, ısıyla aktive olan maskenin etkisini çok daha iyi görebilirsin."


Boyner ve YKM mağazalarında, 30 Haziran'a kadar geçerli olacak indirim kuponlarını da çevreme dağıttım ki; onlar da bu kaliteli ürünlerden, uygun fiyatlara yararlanabilsinler. :)
Kalitesi göz önünde bulundurulunca; bu ürünlere ödediğiniz fiyatın her kuruşunu hak ediyorlar, gerçekten de.

TONI & GUY ürünlerini; Boyner, Debenhams, Douglas, Gratis, YKM ve Watsons'ın yanı sıra;
seçkin parfümeriler, eczaneler ve online mağazalarda (Boyner, Morhipo, Modagram) inceleyip,
satın alabilirsiniz.


Sizin saç stiliniz hangisi peki?

Casual (Doğal Görünümlü Saçlar) mı,
Classic (Nostaljik Saçlar) mı,
Glamour (Işıltılı Saçlar) mı,
yoksa; Creative (Sıradışı Saçlar) mı?

Tüm koleksiyonları keşfetmek için www.hairmeetwardrobe.com.tr 'yi ziyaret edebilirsiniz.

Stil ipuçları ve güncel haberler için ise adresiniz: www.sacintarzin.com/


Saçlarım hem yumuşacık hem de parlak bir görüntü kazandı, kısa bir süre içerisinde.
Ben de saçlarımla oynayarak, bol bol"selfie" çektim. :)


Her kadın, saçları güzel olduğu zaman, kendisini daha güzel hisseder kesinlikle.
En günlük kıyafetlerin içinde bile parıldamak mümkün, 
eğer saçlarınız tertemiz, güzel ve pırıl pırıl ise. 

Dedikleri gibi; "Stil sahibi olmanın ön koşulu, bakımlı saçlar."


Saçlarımda fark edilir derecede bir değişiklik oldu, bunu çok net söyleyebilirim, 
TONI & GUY ürünleri sayesinde oldu tabii ki de bu, çok teşekkürler! :)


Son olarak; bu gülümseyen fotoğrafımı,
Fikri Mühim ve TONI & GUY Türkiye ekibine armağan ediyorum! :)

TONI & GUY Sosyal Medya Hesapları:

Facebook'ta: HairMeetWardrobeTR
Twitter'da: Hair_WardrobeTR
Instagram'da: hair_wardrobetr

Herkese sevgiler,

Beril Öke Gülen