Mor Vualetler / Nikah Şapkaları

Mor renkli nikah şapkaları / vualetler de gelinler tarafından tercih edilmeye başlandı.
Gaziantep'ten bir müşterimin talebi üzerine, ilk mor vualet tasarımı hazırlamıştım.

 mor vualet nikah şapkası satın al gelin şapkası


Nikah Şapkası, Mor Sert Tül Şeritli, Fiyonklu Vualet


Sonra, benim gibi mor sevenler için
birkaç  vualet modeli daha hazırlayıp satışa sunmaya karar verdim.
Işıktan dolayı; biraz mavi gibi görünüyorlar ama aslında morlar. :)

 mor güllü vualet nikah şapkası satın al gelin şapkası

Nikah Şapkası / Vualet, Mor Küçük Güller İle Süslü

Görsellerin üzerine tıklayarak, satın alacağınız bağlantılara gidebilirsiniz.

 mor büyük fiyonklu vualet nikah şapkası satın al

Nikah Şapkası, Mor Büyük Fiyonklu, Tül Duvaklı

Ortası; mor kristal boncuklardan oluşturulmuş çiçek süslemeli,
büyük fiyonklu vualet modeli de favorilerimden.

Bu vualetlere uygun eldivenler yapmak için de mor danteller, kurdeleler aldım 
ama henüz vakit bulup dikemedim.
Onları hazırlayınca da yine burada paylaşacağım.

 paper faces tikucuz.com mağaza online satış

Özel siparişleriniz için:
pf.paperfaces@gmail.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Bu ürünleri,"tikucuz.com"sitesinde bulunan "paper faces"mağazamdan,
kredi kartınız ile satın alabilirsiniz:

Herkesi beklerim,

Beril Öke Gülen