Papatya Gelin Tacı, Buketi, Damat Çiçeği Set

Eveet, ilkbahar ve yaz aylarının favori düğün konsepti; şüphesiz ki; kır düğünü.

Kır düğünü deyince de; 

Aşağıda yepyeni tasarımlarımı görüyorsunuz, papatya seti olarak tasarladım:

 papatya gelin tacı gelin buketi damat yaka çiçeği

Papatya seti , toplam 3 adet üründen oluşmaktadır:

-Papatya Gelin Buketi (çiçeği) ---- 180 TL (İndirimli fiyatı)
-Papatya Gelin Tacı ------------------- 90 TL (İndirimli fiyatı)
-Papatya Damat Yaka Çiçeği -------- 20 TL (İndirimli fiyatı)

Kredi kartınızla hemen satın almak için:


 papatya gelin buketi gelin çiçeği satın al

Bu ürünleri set olarak satın alabileceğiniz gibi;
dilerseniz, ayrı ayrı olarak da sipariş verebilirsiniz.

 papatya gelin buketi gelin çiçeği satın al

Bana ulaşmak için pf.paperfaces@gmail.com adresine, e-mail gönderebilirsiniz.

 papatya gelin tacı gelin buketi damat yaka çiçeği

Set olarak fiyatı; 390 TL yerine, 290 TL!

Bu setten sadece 1 adet ürettim ve devamı yok!

 papatya gelin çiçeği gelin tacı damat yaka çiçeği

Dilerseniz; PTT Kargo ile kapıda nakit ödemeli olarak da sipariş verebilirsiniz.

Kapıda nakit ödemeli olarak sipariş vermek için, bana yine
pf.paperfaces@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Gelin ve damat adaylarını, tikucuz.com sitesinde yer alan "paper faces" mağazama bekliyorum... :)

Beril Öke Gülen